Als je reclame maakt moet je records breken.

Welkom bij Doorn & Roos. Welkom in de World of Records. We bestaan nu 17 jaar. En dat hou je niet vol als je steeds hetzelfde doet. Daarom zijn we continu op zoek naar de rek van reclame. Alles wat nodig is om een merk onderscheidend te laten zijn en mensen te betrekken bij het merk, is reclame wat ons betreft.

Met dat uitgangspunt doen wij heel veel. Op basis van een goede strategie kunnen we natuurlijk een slimme, activerende online en offline campagne uitwerken. Maar ook een interne campagne neerzetten die van medewerkers ambassadeurs maakt. Of een heel nieuw merk en product bedenken én lanceren. Of een game maken die de doelgroep in beweging brengt. Of iets bestaands ter discussie stellen om met nóg iets beters te komen. Of alles tegelijk, zolang het maar bijdraagt aan de doelstellingen.

En dat alles doen we niet alleen. Want wie op zoek gaat naar de rek van reclame, ontdekt ook de grenzen van zijn eigen kunnen. Daarom werken wij graag samen met specialisten. Met mensen die het beter weten. Daar leren wij van en daar worden onze opdrachtgevers ook wijzer van. En zo zijn we altijd precies zo groot als we moeten zijn.

Zo maken wij reclame, zo breken wij records.